tihi

Nu for Emma precis, så nu e man helt ensam :'(
Har nyss laddat upp en del av bilderna från igår, vi höll på att fota ganska mkt :)
Och så låg vi och skrattade i typ 40 minuter åt en bild, så vi hade garn ont i magen och kunde typ inte prata efter åt!
Och jag fick mina julklappar av farmor, de var en garn skygg handväska, en kofta, smink och ett armband.



Älskar dejj syster

Orkar inte lägga in bilder de tar så lång tid, de finns mer på fb :)

Nu ska jag fortsätta vara social på fb :)

//Matilda (:

Kommentarer
Postat av: EmmaSandström<3

jag älskar deeej oxå och kmr alltid att göra<33

2010-12-19 @ 19:13:49
Postat av: EmmaSandström<3

jag älskar deeej oxå och kmr alltid att göra<33

2010-12-19 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0