Rubrik

Läste Astrids blogg nyss och såg att hon hade skrivit att de vara är en vecka kvar till julafton.
Det är ju sjukt vad tiden går fort, de var ju nyss de var sommar och jag och Emma badade varje dag.
Längtar lite till sommaren, men de är ju bra med vinter oxå, om de inte är så kallt.

Kommer ihåg i sommar när jag, Jennilii och Pau skulle sova hos Jennilii i husvagnen, och så badade vi först och de var garn kallt! och så kom nå norska killar som försökte dyka lika proffsit som oss, men dom failade!
Och så köpte vi vira blåtira och hade damp hela kvällen, och så vaknade vi dagen efter av att hela husvagnen skakade för de åskade.
Och så for vi och badade igen senare på dagen.

Och så den gången jag och Emma sov i husvagnen och så skulle vi vara uppe hela natten.
Men när vi skulle ta och sätta strömen i husvagnen och ström kabeln var i garaget och vi skulle öppna den stora porten och var de glas till växthuset på andra sidan för 7000 kronor och vi räkade göra så allt ramlade och gick sönder xP 
När vi skulle se film så satte Emma mobilen på magen och sa : nu känner ju jag när jag får sms :)
Och så hade hon fått några och kännde inte de så vi låg och garn skrattade.
Men de gick lite för långt! Vi låg och skrattade åt typ allt.
Men tillsist, vid 5 somnade vi till Mr Beans semester :)

Sommaren 2010 har varit den bästa hittills!
Men 2011 kommer vara ännu bättre!!


:)


:)


:)

Lite bilder från sommaren 2010, det blev bara bad bilder :)
Nu ska jag vara lite social med Jennilii på fb :)

//Matilda


Kommentarer
Postat av: MattiS

Sommar <3 älskar dig matilda :)

2010-12-17 @ 22:38:45
Postat av: Jenniliiiiii

Haha kommer ihåg de, och sen var det ju samma gång som Mattis, Linus och Oscar kom och Oscar hoppade i med kläder :P Vi kände dom ju inte då :P

2010-12-18 @ 12:34:30
Postat av: Matilda (:

juste! och vi for under bryggan och sen så flöt vi ner, för vi inte ville gå upp när dom var dära ;p

2010-12-18 @ 14:01:08
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/
Postat av: jennilii

haha juste (: satan vad tur vi hade att det var en strand dära dit vi flöt ;)

2010-12-18 @ 14:50:41
Postat av: Matilda (:

jo hihihi! :)

2010-12-18 @ 14:52:26
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0