.

Har varit hos Emma, Mattis och Jenny idag :)
Hos Emma gjorde vi inte så mkt, var tvungen att fara ganska fort, men igår hade vi gaarn kul!!
Kvällen bjöd på både gråt och skratt, älskar dejj syster<3
Hos Mattis spelade vi gh och så gjorde han mat åt oss :)
Och hos Jennilii så böt vi julklappar, älskar er (fast ni gav mej skräck filmer :D)
Så vi såg friday the 13th och den var inte liite läskig, satt typ och skrek hela tiden :)



Enligt mej såg mina ögon sär ut, men ÄLSKAR ER!! <33


Nu är jag hemma och ska fira lilla julafton med mammas släkt :)
Undra vad jag får för julklappar, om jag får några :)

Menmen nu kommer jag inte på vad jag ska skriva..
//Matilda (:

Kommentarer
Postat av: MattiS

Mina älsklingar <3 :)

Älskar dig matilda <3

2010-12-23 @ 20:56:11
Postat av: Jenniliii

Älskar er också <3 Och så dig bäst Mattis också såklart :)

2010-12-23 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0