__

Är fortfarande sjuk, och de suger!!
Vill bli frisk snart!
Eftersom vi inte kunde sova hos Pau i helgen för att ingen kunde på samma dag, så ska Emma sova här eller jag hos hon, men de vet inte hon om ännu ;p
Om jag då är frisk till imorgon :)

Fick höra av Jenny att jag, hon och Pau vann med dom dära frågorna på datan som vi gjorde förra veckan, nog e man bra allt (:
Och de var godis man fick :)

Mina skor ska komma idag, hoppas dom gör de, för jag vill ha dom nu :)



Ringde nyss och pratade med sötaste Emma som hade svenska.
Men sen kom Börje in och förstörde allt så hon la på :(
Tror jag ringer igen men till Jenny den här gången :)
Nu pratar jag med henne och nu med Emma :D

Nu ska jag gå och äta frukost ;)

//Matilda (:

Kommentarer
Postat av: pauliina

bli frisk :DDDDD

2010-12-17 @ 15:23:19
URL: http://misspau.blogg.se/
Postat av: Matilda (:

ja jag MÅSTE bli de!!

2010-12-17 @ 15:27:32
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0